torsdag 10. juli 2008

Litt interiørkos...:)

Hei igjen...



Dagene går for det meste til jobbing om dagen, men får heldigvis tid til litt shining hjemme, og litt surfing på nettet... Da jeg var så heldig at jeg dumpa innom stoff og stil, etter å ha bestillt katalogen i posten..(litt bedre å se på stoff der.. litt sånn i ro og mak i godstolen) så satt der å bestillte stoff som jeg hadde bestemt meg for.. og her om dagen kom de i posten..:) gudd så morro, og en halv tusenlapp fattigere;)




Har jo også fått meg litt greengate ting i gave, og kjøpt selv. så fant ut de måtte få en fin plass på kjøkkenet. jeg har jo ikke en ledig centimeter på dette kjøkkenet, så jeg måtte gå til innkjøp av ei ny hylle.. men for all del, er jo bare moro det.. he he.Liftgardinet skal skiftes ut. Men tenkte sy et nytt gardin av de fine stoffene fra stoff og stil;)




I dag den 10 juli, var dagen for å ta tatovering for min niese. Det ble utført, og nå har hun en tatovering hvor det står; Stine Cecilia nederst på ryggen. Og må jo få lov å si at den var kjempefin. og jeg ble jo veldig så med her selv.. he he, setter inn bilde, da hun har tid å komme innom igjen..he he.

Helg i morgen, og to dager igjen å jobbe- med en dag fri.. wohoooooo:)

Sneiks;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥