søndag 6. juli 2008

Juli allerede.....




Gudd som tiden flyr avgårde.. men tiden flyr når man har det moro:) dette for min del er den beste sommeren på lenge.. jeg har jo ikke tid til å tenke engang før det er noe nytt som skjer.. Går selvfølgelig mye i jobb, men også mye annet koselig:)


I dag har det vært bursdag til min niese som ble 16 år på fredag. så nå venter mopedlappen og tattis... ikke lett for en tante på 27 å gå frem som et godt eksempel, når jeg selv har en.. he he!! så akk der hadde jeg vel ikke så mye å si.

Ellers har jeg vært i Lillesand fra i går til i dag.. På besøk til familien jeg var praktikant for i Bærum fra 01-02. og vi har fremdeles veldig god kontakt. Kjempekoselig.. så nå håper jeg de tar en tur til meg i morgen:)

Har også vært et par dager i Dyreparken her i kristiansand. Å for et eldorado for store og små.. man glemmer jo helt hvor fantastisk det er å gå der. koste meg glugg jeg, så bestemte meg for å kjøpe årskort.. svusj- 770kr!


en fantastisk dag på stranden på Hamresanden i går. Stekende sol og bada masse med min niese på snart 2 år. sommer er deilig...

morgen er det jobb igjen, etter jobb skal jeg spraye hylla jeg skal ha på kjøkkenet.. til de nye Green-gate tingene mine... blir nok så fint atte!

Kjøpte forresten noen nydelige putetrekk på Kid her forleden dag.. så de er ute i halgemøblene. tar bilde en annen dag å legger ut.

Ha en strålende sommer videre:)

1 kommentar:

  1. Nei der hadde du faktisk ingenting å si ! :D
    Hehe, skal ta den i morgen og den kommer til å bli vakker.. :)
    Veldig bra innlegg Camilla, du lever deg virkelig inn i denne blogg tingen :)
    Sayonara ;D

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥