søndag 22. juni 2008

Lenge siden nå....

Joda.. tiden flyr, og mye er skjedd siden sist. Jeg har blant annet blitt ferdig med eksamener..DEILIG:) ellers har jeg rukket å vært i Bulgaria, jobbet både i barnehagen og bakeriet og fått feiret bursdagen min 2 dager til ende..:)

det er jo moro med bursdag. i går var det venninnefest her med middag og god drikke;) i dag var hele familien her, og vi spiste lapskaus, sjokoladekake, krydderkake, vafler og frukt.. nam nam:)

har fått utrolig mange fine gaver, kanne og bolle fra Green gate, blomster, penger, teppe, kur til håret, klær, lys, brett, kopper, bok, almanakk, skjerf, ja gudd.. jeg må si meg meget fornøyd over 27 års dagen:)

i morgen er det endelig en fridag, den skal pleies godt;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥