torsdag 17. juli 2008

Julidagene...



Jada, dagene går... men hvor blir de av?


Jeg må jo si meg veldig skuffende over været- IGJEN som i fjor!! Det er jo ikke en fin dag, som man kan tenke.. hmm, går på stranda jeg og koser meg. I dag er det 15 grader her i Kristiansand. Er jo ikke akk. til å hoppe i taket av... Jaja.. dagens klagesang;)




Bildene av de nye Kid putene har jeg jo helt glemt.. må jo bare si jeg syns de var så skjønne- selv om jeg helst ville hatt de i grønn rutete fremfor blå rutete.. men sånn er det, noen ganger må man ta det man syns er nest fint:)




I morgen fredag er det frihelg klokken fire. så mulig det blir tur på hytta i Grimstad.. det hadde vært deilig:)




De nye kjøkkengardinene henger bare løst over stanga til jeg får funnet ut hvordan jeg vil ha det... og har forresten funnet ut at jeg skal ha nytt gulv, hvertfall i ganga.. et fra IKEA. skal se om jeg får ned bilde av det..




Ellers ha en topp dag i juli... sjalabais:) - selv uten sol......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥