tirsdag 22. juli 2008

Blomstrende hage....

Jada, jeg er ei travel jente...!!:)

Så derfor ser min hage ut deretter ... IKKE BRA!

I dag hadde jeg litt tid til overs etter en kjempekoselig liten lunsj på Drømmeplassen med min venninne Kristine:) der koste vi oss med kaffe og en liten kaloribombe. I og med at vi begge jobber på bakeri, så er det mye koseligere å sette seg på et annet bakeri:)






Joda, før jobb rakk jeg innom Plantasjen, tenkte jeg bare skulle innom å kikke litt. men kom ut med to fulle bæreposer fyllt av nydelige sommerblomster. Det var en glede.. men fikk ikke plantet de før nå på kveldinga:)






I kveld er det jentekveld med min skjønne niese Stinemor(som tatoverte seg) vi holder på med taco her.. så det skal bli deilig, og til dessert har jeg hver sin deilige krembolle..nam nam.




ha en deilig sommerkveld dere også...

-ENDELIG sommer her i Kristiansand:)












2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Enda et innlevende innlegg Camilla :) med bilder overalt, mens du var i susen kunne du jo fyrt opp et bilde av hele verandaen, det hadde blitt fint :) Tacoen var dødla god og nå er jeg sånn passe mett, -men jeg gleder meg fortsatt til den krembolla...

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥