søndag 3. august 2008

Endelig ferie:)

Jada....


Da var ferien igang, og det føles fantastisk. Har gjort så mye siden ferien min startet onsdag klokken 16.00 at dagene bare har flydd avgårde.

Har vært i Dyreparken, Arendal og Grimstad og i går en tur til min egen by Kristiansand.:)


Må jo si meg nesten mer fornøyd over shoppingtilbudene i de litt mindre bu\yene altså. De kan by på mer koselige og spesielle butikker enn det kristiansand kan. Men man er der jo desto sjeldnere også... så kanskje det har noe med det å gjøre.. ikke vet jeg, det er hvertfall innmari koselig å komme til disse småbyene, og jeg koser meg glugg.

Fikk jo selvfølgelig handlet meg noe, og det er jo fantastisk da... må jo si jeg gjorde en del varp.. så da er handelen enda mer moro:) Som feks disse nydelige støvlene fra noanoa. (må jo innrømme at jeg har litt støvledilla, så dette er mitt 6 par tror jeg)


Har to uker igjen av ferien min, før skolen starter igjen den 20 august.(studiestart den 18), men er jo alltid greit å starte opp igjen, selv om jeg koser meg veldig om dagen:)


Kos dere alle sammen, og ha en toppers uke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥