mandag 12. juli 2010

Ferien fortsetter, og shopping!!

" Dreams do some true". Det er virkelig lov å håpe.....
Dette skiltet kjøpte jeg på min handlerunde i Arendal.
Det var lenge siden jeg hadde vært der, og det er utrolig mange koselige butikker. Kan nevne; Frøken olsen, Kremmerhuset, Hos Laila, Lingården ++.


Min pappa skulle blitt 65 år i dag. Derfor skal jeg opp med denne til grava! Med et hjemmesydd ♥

Her er meg i Arendal på en koselig kafe ved pollen. Husker ikke helt hva den hette, men fantastisk Caecar salat og nydelig latte!! Det var en koselig dag med søs:)


Her i Kristiansand er det " sommer på torvet" hver torsdag i sommer:) Da er det live musikk, og en haug bord og benker-som dog er fulle klokken 17.00. Men utrolig koselig, og fantastisk stemning.. Her er ei venninne Marianne og meg!
Dette var litt av min uke, koser meg med ferie-men det går altfor fort...
♥Nyte, nyte, nyte ♥
Kos dere, klem C




1 kommentar:

  1. Heia! Så koselig med kjentfolk da, hi hi;)
    Høres ut som en fin handlerunde også, jeg har ikke vært den veien såå mange ganger, men jeg har noen favorittbutikker der, jeg også:)
    Selv bor jeg jo på andre sida av byen, så jeg tenkte kanskje jeg skulle ta meg en tur ut til Annas Rom en dag, hun hadde et nytt innlegg med så masse fint som fristet, og så sparte jeg jo så mye på Kitchen Aid'en, ha ha;) Klem B:)

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥