lørdag 22. mai 2010

Sommer og nye planter!


Endelig kunne jeg plante, og kunne være trygg på at de ikke frøs. Har nemlig prøvd to ganger før, men begge gangene har det vært frost i løpet av natten.
Kjøpte denne flotte blomsten som heter cosmos.På et nydelig sted som du finner her. Var mamma som anbefalte den, for hun hadde hatt den i fjor. Og den blomstret HELE sommeren :)

Slik ble det etter jeg plantet. Gjorde litt om også ved inngangspartiet! Ikke sikkert det blir slik men greit med litt forandring! Plantet Cosmosene i den gamle sink"bøtta". Syns det ble så koselig.
Og nå sitter jeg ute og lager innlegg, med kaffen i sola.
Ha en god dag, alle sammen:)
Klem C









6 kommentarer:

  1. Cosmos er en vakker plante som jeg må ha vært år.. blomstrer sååå lenge.
    Nydelig farge synes jeg
    Klem M

    SvarSlett
  2. Hmm.. kanskje jeg må skaffe meg den planten jeg også!:)
    Utrolig koselig du har det Camilla! Nyt sola. Skikkelig sommer vi har fått nå!
    Ha en fin helg!:)

    SvarSlett
  3. Det er så trivelig å plante i krukker og kar, fine blomtser du har valgt!!
    God helg videre og klem fra meg♥

    SvarSlett
  4. Kjempe koselig hos deg med blomster, Åh det er en deilig tid fremover når vi kan sitte ute til langt på kveld, elsker sommeren:)
    Ta en titt inn til meg, har noe til deg der:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Nydelige blomster!
    Ønsker deg en god helg:-)
    Hilsen Jeanette

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥