mandag 31. mai 2010

Award, og ny uke.....

Denne awarden fikk jeg av Anita, som har den skjønne bloggen her.
Tusen takk!
Det følgte også med at man må fortelle 7 ting om seg selv..
Så her kommer de:
  • Jobber som pedagogisk leder i en småbarnsavdeling.
  • Bor på landet, omgitt av jorder
  • Blir snart 29 år
  • Er yngst i en søskenflokk på fire
  • Er veldig glad i å reise
  • Har 8 tantebarn som jeg er så glad i ♥
  • Har bodd i Oslo i 4 år

Dette var litt om meg, sender denne videre til:

June

Borghild

Helene

Heidi

Kjersti

Beate

Hildegunn

Det var de 7 som fikk den denne gangen. det er vanskelig i velge. For det er så utrolig mange flotte blogger der ute.
Ha en fin mandag, klem C ♥

3 kommentarer:

  1. God formiddag Camilla!!:)
    Tusen takk for flott blomstertips i forrige innlegg, jeg er nå (takket være deg:) den stolte eier av 4 stk kosmos!
    Jeg elsker rosafargen mot de grønne bladene, og planten seiler opp til å bli en stor favoritt hos meg:) Har t.o.m. satt 3 av de i en stor sinkbalje (jepp jepp, herme herme;), og er sååå fornøyd:)
    Ønsker deg en fin dag, her planlegger jeg å bruke fridagen til å sy og slikke litt sol:) Klem B:)

    SvarSlett
  2. Å så koselig at du vil gi den videre til meg!:)
    Tusen takk for det!:)
    Veldig koselig å treffes ja. Vittig at det blir så sjeldent. Kanskje det blir litt oftere nå i sommer, når folk trekker ut, hehe!:)
    Ha en fin ny uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei sann :) Hesnes gartneri ligger før du kommer til Fevik. Hvis du kjører igjennom sentrum videre forbi Rådhuset, du skal ikke ut på E18 men til høyre mot Fevik, Vik eller Hesnes (husker ikke hva som står på skiltet) Du får Nymo på høyre side og etter det veien inn til Hesnes. Så ligger det på høyre side ett stykke utover, men før Marivold.
    Håper du finner frem:-)
    Ha en fin helg, kos deg:-)
    Klem Anita

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥