søndag 22. november 2009

søndagsinnlegg......

Jeg har lastet ned bilderedigeringsprogrammet Picasa. Utrolig moro, og endel å sette seg inn i. Men hadde min niese hos meg fra i går til i dag. Tok noen bilder, redigerte litt og dette ble resultatat..

Det har blitt litt jul i stua mi(Kjøkkenet også for den saks skyld).

Dette er kjøkkenvinduet:)

Posted by PicasaHer er ved spisebordet/ sybordet. Har funnet ut at jeg må ha sytøyet tilgjengelig
så er det lettere å sette igang å sy. Så alt har fått sine krukker og kurver til oppbevaring!
Her er det leeeenge siden forrige innlegg! Så en liten bloggtørke her har det egentlig vært. Jeg har følt at tiden ikke alltids strekker til- :)
Ha en deilig søndag, alle sammen! Klem C

7 kommentarer:

  1. Så fint! Nå fikk jeg lyst til å dra frem "den store eska med julepynt" jeg også.... ;-)

    SvarSlett
  2. Håper du har kost deg med ribbe middag i dag. Ribbe er så godt, og vi pleier alltid å ha det på julaften. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til jul, og det er lov å smake litt på julemat og godter. Jeg har jo til og med vært på julemarked i dag, og det var akkurat så bra som jeg så for meg. Vi var i Høvåg, i et gammelt svært hus, og det var mye fint å se på. Kjøpte noen hjemmestrikkede ullsokker og leggvarmere til ungene, og et steinovnsbakt brød til meg selv. Mmmm. Halve moroa er jo å gå på kafeen etterpå å drikke kaffe og spise kaker.

    Ser du har begynt å bruke Picasa. Det er jo et supergenialt program, og krever ikke så mye kunnskap, bare tid til å sette seg inn i hva du kan lage. Jeg er veldig glad i den funksjonen som gjør bildene lysere, siden det er så vanskelig å få bra med lys fra blitzen.

    Jeg skulle inn på Hansen og Co her om dagen og se på de kurvene de har der. Jeg har jo så lyst på kurver som er litt gråaktige og kraftige. Den jeg så der var så dyr at det ikke var aktuelt. Jeg vil ikke betale over 1000 kroner for en kurv. Så jeg håper jeg finner noe et annet sted. Si gjerne fra hvis du kommer over noe her i byen.

    Meg og en venninne gikk og vindusshoppet litt i byen i dag, og 2iSpann og Den Blå Dør er to av favoritt butikkene mine. Du må huske å gå innom der neste gang du er i byen. Det er mye flott.

    Ok, nok skriving nå. Jeg må videre og snart tenke på å ta kvelden. Hadde tenkt å legge meg tildig med en god bok. Må lade batteriene til en ny uke med jobb.

    SvarSlett
  3. Så koselig med litt julepynting! :)

    SvarSlett
  4. Han er så søt han fyren som står i vinduet der altså! :D

    SvarSlett
  5. Hei! Godt det er andre som også pynter tidlig... Kjempekoselig har du det...

    Koselig med et treff før jul ja...

    I dag har hele fammen vaksinert seg... Så krysser fingre for ingen bivirkninger og sykdomsfri jul i år...

    Klem

    SvarSlett
  6. heia camla-vennen:-) så koselig , fikk skikkelig julestemning når jeg ser bilder fra heimen din.så utrolig fine hjerter du har laga. åhhh gleder meg til jul:-) vi treffes t uka. klæm fra Anne & Emanuel Leander:-)

    SvarSlett
  7. Så koselig du har det Camilla! Spesielt blir det og i forbindelse med juletiden! Ønsker så gjerne å komme hjem til deg snart! Jeg er altfor langt unna altså!! :(

    Svaner deg masse!!

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥