tirsdag 20. oktober 2009

Jeg ser rødt........

Fikk en utfordrning av anette, i den utrolig koselige bloggen; Guttemammas.
Jeg er helt elendig på å linke. har prøv og prøvd i evigheter nå, så hvis noen kan hjelpe meg, er de hjertelig velkommen....
Utfordringen er å vise 7 røde ting.
Da julen enda ikke er i hus hos meg, måtte jeg på jakt;)
En pakke turmiks. For meg som hverken spiser chips eller sjokolade,
er det godt å kose seg med gode nøtteblandinger.
Julebåndet er kjøpt inn til jul...

Gavekortet fra Hansen&co her i Kristiansand, venter på å bli brukt.



Elsker denne barneboka. Er en serie med flere bøker, og denne er superskjønn om Berte og hennes bestemor. Anbefaler den for barn i ca toårsalder + -.



Nytt rødt prikkete stoff er kjøpt inn til jul. skal til med å sy hjerter <3




Avskårne blomster, som er røde.
Fikk de av min gode venninne, Anikka og hennes datter Mille..




Fikk et juleblad av min søster. Ikke det beste jeg har sett, men endel gode oppskrifter som jeg vil bruke....
Det var mine 7 røde bilder.
Beklager at jeg er treg om dagen, med nye innlegg! er travle dager, men koser meg veldig.
Og må si tusen takk for utrolig koselige/positive tilbakemeldinger på forrige innlegg om besøkshjem. Hadde jeg aldri trodd, og må si jeg syns det var utrolig koselig. Og det varmet veldig. Takk for at det er så mange fantastiske mennesker i blogglandia!!
Ha en fin onsdag alle sammen, klem C






1 kommentar:

  1. Liker rødt jeg:-)
    Ha en toppers dag!! ps, for å linke, marker navne og klikker på det lille tegnet ved siden av fargevalg(når du lager innlegget) så skriver du inn adressen til bloggen du vil linke.
    klem

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥