torsdag 22. oktober 2009

Hverdagslykke....

Er glad i å bake, alt mulig egentlig... Spesielt Brød!
Dette bildet er fra en annen dag, hvor jeg bakte boller. Akkurat nå holder jeg på å lage knekkebrød... nam nam


Kjøpte ny kappe til kjøkkenet. Syns kapper er så koselige, og passer fint inn i mitt hjem.
disse er fra Åhlens, og jeg har flere derfra. Skal kjøpe røde nå som julen nærmer seg..


Tar med et bilde av min høygravide søster!(Selv om jeg ikke tror hun blir så himla glad..:) Men terminen nærmer seg, og som vi gleder oss.... Enten kommer det en Nelly, eller så kommer det en gutt som enda ikke har fått navn..

Helg i morgen, da blir det bursdagsfeiring*2.
Og vår kjære venninne, Ingrid kommer fra Oslo...

Kos dere alle mann alle...
Klem fra Camillings

4 kommentarer:

  1. Dei bollane såg herlege ut!
    Ha ein flott kveld:)

    SvarSlett
  2. Åååå, skal du få (enda?) et tantebarn snart du da? Heldig! Selv har jeg 11 heeeeerlig tantebarn, produktive søsken, gotta like that! :P

    SvarSlett
  3. Ja nå er det vel ikke lenge igjen til Gunn beate blir 2barnsmor:)
    Du må hilse henne så mye:)

    -June

    SvarSlett
  4. Fiiin mage!!! Elsker gjærbakst og liker godt å bake det her og:-)
    Høres ut som helgen din blir topp,kos deg!!
    Klem

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥