fredag 4. september 2009

Nytt, hvitt, skinnende og lekkert gulv!!

Her har jeg da begynt på malingsprosjekt, gulvet...

her er det ferdige resultatet sett fra gangen og inn til kjøkkenet og stua!
Jeg er så fornøyd:)

Et lite nærbilde av gulvet.de strekene er der bordene går. Stresset ikke med å få de jevne, for de vil dukke opp uansett. Så syns jeg det er fint.. ser litt gammelt ut:)
Prosjektet er ferdig! jeg kommer tilbake med flere bilder, etter møbler er på plass!
I mellomtiden må dette herde noen dager. Så jeg drar til oslo for å feire min kjære venninne, Ingrid sin bursdag:)
Lite innlegg fra meg denne uken, men har bare vært maling. Jeg bor på soverommet, gangen og verandan er fullt av møbler. Som jeg gleder meg til mandag:)
(Alle møbler tilbake)
Ha en fantastisk helg alle sammen
Klem C, med nytt gulv...:)



10 kommentarer:

  1. STILIG... åh, jeg har også lyst til å male, men med to unger i hus så føler jeg det blir litt mye lukt osv.
    Hvor mange timer mellom hvert strøk er det? lukten da?

    Nok en gang lekkert...
    kos deg i bursdag!!
    klem

    SvarSlett
  2. Hva slags gulv hadde du fra før? Jeg vil også male gulvene hvite (vi har laminatgulv), men med to gutter på halvannet år tror jeg det MÅ vente litt...

    SvarSlett
  3. Åh, det ble lekkert! Elsker hvite gulv!

    SvarSlett
  4. Åh, det ble NYDELIG! Sukk, jeg drømmer virkelig om slikt selv, kanskje en dag! :)

    SvarSlett
  5. Gud så lekkert!
    Jeg har lyst å male gulvene på hytta hvite. Det er så utrolig flott, men så tenker jeg at alt smuss viser så godt.
    Men nå har vi hatt en liten lekkasje slik at litt av gulvet bør slipes. Da er jo saken klar... -Men det blir ikke riktig enda.

    Gratulerer med nytt hus. Ja, det ser jo helt nytt ut når gulvene blir skinnende blanke og lyse!
    Hilsen Marit - med snart hvite gulv...

    SvarSlett
  6. Så nydelig gulvet ble :) Skikkelig flott :)
    Flink du er :)

    Ha en flott dag.

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  7. Ble knallfint Camiila!
    Du får d til! :-)

    SvarSlett
  8. Det er såååå nydelig med hvite gulv! Dette ble skikkelig bra, og du er jo så heldig som har flinke nevøer til å hjelpe.

    Ha en fantastisk dag!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  9. Hei, så spennende prosjekt!! Vi har et gammelt parkettgulv vi skal gjøre noe med og er litt usikre, men dette ble jo kjempefint. Er det helt vanlig parkettgulv som var utgangspunktet? Og kjempefin blogg du har. Legger meg på som følger jeg :-)

    SvarSlett
  10. Så lekkert!! Jeg elsker hvit malte gulv, men har dessverre ingen selv:(..Kan jeg få spørre om hvilke underlag det var fra før?..Laminat, parket??

    Klem

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥