søndag 2. august 2009

ferien er over.....

Her er et lite sommerminne!
- Ikke det at ferien er over... for det kan den jo bare ikke være.
For her på sørlandet har vi hatt tidenes dårligste juli måned. Regn, regn og atter regn!!
Var i dyreparken- igjen på onsdag.Koser meg glugg altså. Og klokka halv to, er det bare å stille seg foran glasset ved løvene. Så får du se på et par meters avstand... Moro altså.
Og se hvor flott denne er:)


Hadde, Kristina på ni år på besøk hos meg fra tirsdag til onsdag. Kristina var jeg praktikant/au-pair for i ett år. Fra 2001-2002. Og da var hun 15 mnd til rundt to år. Et fantastisk år. Og vi holder veldig god kontakt enda. Så det setter jeg stor pris på.
Fikk en gave av mammaen, en karaffel fra merket; Menu! Hvertfall veldig fin..

Ellers, har jeg vært en liten tur i Oslo, handlet litt der, og vært i utdrikkingslag- FESTLIG:)

ha en super uke, kommer tilbake med litt ny innkjøpte ting:)
Klem C



2 kommentarer:

  1. Uff, ja jeg føler sommeren er over nå, det er rett og slett tragisk med dette været!:(
    Hmmm, det virker som om du kanskje har bestilt på en annen måte enn meg. Jeg mener jeg har betalt med kort (over nettet) og da har jeg vel fått pris i NOK (siden jeg la inn norsk adresse) med én gang (hvis jeg ikke husker helt feil). Jeg har forresten fått mine merkelapper allerede, og de sender i posten som vanlig brev = ingen svensk moms/norsk toll:))) Men jeg regner med du bare kan betale som du har fått beskjed om, selv om jeg ikke vet helt HVA du har fått beskjed om;) Har iallfall et godt inntrykk av de, og har vært veldig fornøyd med bestillingene.
    P.s. har ikke glemt bleieposen altså, det var i september det skulle skje, eller er det helt feil? Skal iallfall prøve å få den ferdig denne uka:) Kos deg tilbake på jobb! Klem B:-)
    Regner med

    SvarSlett
  2. Fine bilder! Må du vise frem det du har kjøpt snuppa!

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥