mandag 27. juli 2009

Ferien er i gang....


Var å gikk tur i går, med mamma, min svoger og min niese på 3 år. Med hennes små bein og litt bæring brukte vi ca 2 timer inn. Kan bruke mye mindre! Og stedet er bare så idyllisk og flott.
Her er en bom, slik at ingen motoriserte kjøretøy skal kjøre inn.
Det er et vann når vi kommer inn. Nydelig sand, og lang grundt. Så helt topp for små sjeler:)
Her ser dere litt av stranda... nydelig!
Ble ikke bading på meg, men lekte rundt med min niese..

Her er min niese og mine sine tåsefiser.
Sånne skjønne små tåser er så skjønne...

bestilte dynetrekk fra H&M, Home collection.
Se så eksklusivt det var pakket inn.. Måtte bare vise dere det. Tenkte vise dere det, når det ligger på. Men skal male en vegg der inne... så dere får vente litt til!!
Kos dere alle sammen, ferie eller ikke ferie. her regner vi snart bort....
Klem C





3 kommentarer:

  1. Der var det nydelig! Hadde vært vanskelig å motstå en dukkert der... :P

    SvarSlett
  2. Sjønne bilder,kos deg videre godt å ha ferie!Klem fra Mira.

    SvarSlett
  3. Hei!
    For en fantastisk blogg du har! Ble helt lykkelig og inspirert av å se på alle de flotte innleggene dine!
    Klem Gitte

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥