mandag 29. juni 2009

Prosjekt Loftet!!


Slik så loftstuen ut før.....


Slik ble den med litt maling, noen "nye" møbler, og en riktig god gulvvask og støvsuging.
Her er soverommet. Ikke spør meg hvorfor dette var malt svart!! Så her har jeg malt over tre ganger. På tak, gulv og vegg.

Slik ble det! Er kjempefornøyd. Jeg syns det ble veldig koselig og innbydende.
Og rommet er allerede bebodd i helgen. Av ei venninne med sønnen fra Oslo!



En liten detalj. Malte den veggen med vinduet blå. den heter Gustaviansk blå.
Er jo ikke akk sånn veldig blå av meg. Men jeg er så glad i blå( farger generelt) så ville ha blått på soverommet. Men kommer nok til å male den om.. I en litt annen blåfarge.

Nå skal rommet/ loftet, brukes til mine tantebarn. Skal få tak i en skrivepult + diverse. Og en trappegrind. ( trappa er ikke helt egnet for barn.. Veeeldig bratt og smal)

Det beste med denne oppussingen. Er at det ikke har kommet på mer enn 500kr.. johoo:)

Ellers skjer det mye her hos meg om dagen. Så beklager sjeldne innlegg og lite tilbakemeldinger til dere. Jeg kommer sterkere tilbake.

Nå skal jeg sy litt... Klem Camilla







2 kommentarer:

  1. Oi, enorm forandring til 500 kr, synes det ble kjempeinnbydende, nå får du i alle fall lykkelig gjester ;)

    SvarSlett
  2. Så utrolig bra det ble!! :-) Skikkelig koselig sørlandssommer preg over det!

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥