søndag 19. april 2009

Nydelig søndag..

Vært en tur på hytta i dag, Her merker en at våren var kommet,
for det var begynt å bli grønt og fint. Blir deilig når sommeren kommer!
Men vi skal ha dugnad ført, så vi ordenr klart for årets sesong:)

Litt kveldskos i heimen, har spraya den kurven som står der, og lagt rulla tepper i den.
Det ble kjempekoselig, skal ikke så mye nytt for å glede meg:)

Og ny blomsterpotte. Kjøpte den på Mester grønn i går. Løp bort i pausen på jobben.
For måtte kjøpe ny blomst..

Her er et fat i keramikk, som jeg har laget. Dreiv litt med det for noen år siden.
Nå har vi endel av det på skolen. Men liker best å lage det jeg vil..:)



Ny lavendelblomst, og kurv. Kurven er faktisk kjøpt på Europris. Mye fint der av og til.
Dette var litt av min helg, den har innebært vanvittig mye koselig, og mye jobb!
Men fikk kost meg godt i finværet i dag:)
Ha en fin kveld.
Klem -C-





5 kommentarer:

  1. Tusen takk. Jeg var så heldig at det var 10 kronersalg på Fretex. Det liker vi:))

    Her hos deg var det masse fint å se:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg,camilla :)
    takk for hilsen på bloggen..joda nesten alt jeg viser har jeg i butikken :)
    koselig blogg du har ;)
    klem fra meg i Arendal

    SvarSlett
  3. Heia! Så masse fin kurv du har kjøpt deg! Jeg går litt og teller på knappene om jeg skal kjøpe et oliventre på Mester Grønn, jeg har hatt ett som jeg har holdt liv i lenge, helt til jeg flyttet det... Satte det så tilbake på kjøkkenbenken, men kan jo ikke plassere et meter høyt tre der heller...:-)
    Har ikke hørt noe om tidspunkt på loppemarkedet, men regner med at det er i 9-10 tiden, men det pleier jo å stå i avisen torsdag eller fredag, ses vi der eller?:-) B:-)

    SvarSlett
  4. Så mye fint :)

    Likte inngangspartiet ditt - har sett på de vimpelvasene - utrolig fine ja - for å være europris ;-D Og enig med deg - innimellom finnes det faktisk ganske mye brukbart !

    Har du laget fatet selv? Så flink du er! Gøy å kunne drive med slikt også - der er det jo bare fantasien som setter grenser !

    Likte også den nye potten din - syntes det er så fint å mikse denne gråfargen inn i interiøret :)

    Ha en fin helg på sørlandet ! Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  5. Hei,enda er sørlandsblogg som var veldig flott. Ha en flott dag. Hilsen Kristin

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥