søndag 12. april 2009

Hjemme fra fjellet.

Litt interiørbilder, fra min søster m/familie sin hytte... en fantastisk deilig sofa dette, er bare å slenge seg ned:)
Syns det var så koselig med de greinene i vinduet.
Min svoger, lager som alltid middag og frokost. Dette var en forrett til en deilig meny med indrefilet, og fløtegratinerte poteter. Dette var bare noen av de fantastiske rettene i påska.

Litt natur er med. Ikke det beste været heller, men alle mann alle, som teller 14 stk store og små har kost oss masse:)


Noen koselige påskekyllinger. Fra dette vinduet kan vi se rett ut i langrennsløypa, her er det bare å spenne på seg skia, så er du i løypa...DEILIG!
Det var litt av min ferie. Nå er det tilbake på skolen på tirsdag. Og mye skal gjøres her i heimen, som maling av gulv, oppussing av bad, og ordnins i hagen.
Får ta tiden til hjelp:)
Ha en fin søndag, klem -C-




2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Det ble ikke noe treff på oss... Snuste bare litt i hyttefeltet deres.. Hehe... Virka som en veldig grei plass å ha hytte... Spesielt nå etter de har laget sykkelsti. Det hjalp jo utrolig mye!

    SvarSlett
  2. Jo, vi hadde det kjempefint i påska, og det høres (og ser) det ut som om du har hatt også:-) Merker jeg savner fjellet ('vokste opp' på fjellet) når jeg ser slike bilder, da blir det liksom ikke helt det samme med påsketur på hytta i skogen i Lyngdal;-) Men for all del, vi koser oss masse, selv uten skiturer:-) Ha en fin kveld! Klem B:-)

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥