mandag 5. januar 2009

Julen er ute, nytt år igang:)

Da var julen ute av mitt hus. Er alltid litt deilig å få det bort... jeg er den som pynter med alt så fort jeg kan i desember:) Må liksom rekke å bli litt lei av det også. En har det jo bare den måneden i året.

Så i dag har det bare vært rydding og vasking her i huset. Skulle jo absolutt vært ute og gått en tur i et fantastisk, men kaldt vintervær. ( 15 minus hos meg i dag) - Sånn er det å bo på landet, litt mer snø og kuldegrader her ja...


Så var det det nye året da. Og jeg har funnet ut at jeg seriøst må begynne å trene igjen. En kan ikke bare la det vær lengre. Og det er jo ikke det at jeg ikke liker det, men tid og penger. Men nå er det sånn at tid og penger må en bare finne frem..



Litt stemningsbilder fra stua mi nå i kveld. Er så koselig når en kan tenne stearinlys og kose seg inne i varmen:)


I morgen er skolen i gang igjen. Spennende med nytt fag:) Siste semester... nesten litt skummelt...


Ha en fin kveld alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥