fredag 2. januar 2009

Godt nyttår....



Godt nyttår alle sammen.

Da var vi allerede i 2009. Et år med mye glede, latter, oppturer, nedturer, smerte, sorg, positivitet og ikke minst glede til livet. Håper dette året blir fylt med like mye glede:)



Dette året er det mye nytt og spennende som skjer for min del. Jeg blir ferdig som førskolelærer, utrolig moro, men også litt skremmende på en måte!
Litt bilder fra nyttårsaften, noen raketter blir det jo, jeg for min del kunne faktisk klart meg uten. Selvfølgelig er de fine, men er litt bekymret når venner sender opp…



På nyåret nå skal jeg begynne å trene- jada, har hatt dette som mål før. Men har bare forstått at nå er det bare å hive seg rundt… NÅ ER DET NOK!!!! he he.
Ellers skal jeg male veggen i stua, og legge nytt i ganga. Må bare komme meg på IKEA først.. he he.

Forresten, gulvet i gangen ser dere under denne kurven min her, en koselig kurv med tøflene mine, og sitteunderlag som min søster Conny har strikket til meg( Ble så gladJ) Og by the way- gulvet er ufyselig.. har noen tips om hva man kan gjøre med et gammelt slitt belegg?????

Ha det fint alle sammen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥