onsdag 1. oktober 2008

Allerede Oktober......






Er ikke så mye nytt hos meg om dagen... Hatt "syforening" hjemme hos meg i dag... så bakte (om jeg kan si det selv) en deilig eplekake... med vaniljeis:) DEILIG! var så koselig å se den nybakte mor, den nygifte og lille vakre Tomine igjen:)


Her er min nye lykt fra Rice... Syns den var så flott!! så den henger ute å lyser på sene nattekvelder...



Ellers har jeg hatt litt tantebarn her på besøk i det siste, da går timene til å være ute, leke, lage mat danse, spille gitar, synge og kose oss:) Er så moro atte...


På skolen er dramalæreren på ferie, og musikklæreren sykemeldt... men som alle vet, at på universiteter er det ansvar for egen læring! Så i dag har vi på musikk gruppa øvd. og jeg har spilt klokkespill?!? i tre timer sikkert... he he!! moro:)


Har fått plantet om litt her ute... så her er lynga kommet på plass. jeg syns disse er så fine, for det er så krafitg farge på de....:)





Det er min jobbehelg nå til helgen.... er ikke akk. sånn at jeg ser frem til det, men det må til annehver helg! så sånn er det... er rutine på det. har vært sånn siste tre årene tror jeg.


Det lille nattbordet mitt er snart ferdig, så da kommer det bilder, med før og etter... blir veldig fin. vet bare ikke helt hvor jeg skal ha den... er litt mye her inne i det lille huset mitt...


Ha en god helg folkens.....Sjalabais:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥