onsdag 3. september 2008

nesten bloggtørke....??

Nå var det lenge siden forrige innlegg. Det er mange grunner til det; altså... jeg er som sagt en travel jente, og dagene har flydd i det siste.. jeg er nesten ikke hjemme. Enten er jeg på skolen, på jobb, på fest eller annet!! og mitt absolutt- ikke- gode -kamera er ødelagt. så da har jeg ingenting å knipse med:(

Ønsker meg så gjerne til IKEA om dagen.. har nemlig et vakkert gulv til gangen jeg skal kjøpe.. blir ikke dette flott? Gulvet jeg har nå er ikke verdt på foto en gang.. helt fælt kork gulvbelegg... ÆSJ!



Jeg skal i bryllup til Annemor og Alex til lørdag 6 september( Ingrids bursdag) så da har jeg fått låne min niese Stine Cecilia sitt kamera:)


- Vi skal forresten ha jentekveld i dag. så hun er på tur til butikken, med den kule røde vespaen sin, mens tante er igjen hjemme og ordner litt;)





Høsten er i gang.. skal ta litt bilder nå som jeg får låne et kamera!!





Ha en god høstdag:)


Klem camillings

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥