søndag 15. juli 2012

Sommer, husbygging, ferie:


Når man fyller år, er man heldig og får fine ting. Sån er det bare :)

Fra to av mine søstre- med familie, fikk jeg denne Tolix krakken.

Elsker den! Nå står den ved kjøkkenbordet, men ender nok i nyhuset i gangen :)


Her er et bilde sett fra gangen, og inn mot stue i enden. Mitt soverom blir til høyre!
Og jeg gleder meg til et soverom som KUN skal være et soverom, og ikke soverom/bod!

Ferie for meg er forkoster ute på verandaen, med kaffe!
Her er det under tak, så kan sitte her i hvilket som helst vær..

Her er det nye skuddet til min familie:
Ludvig!

Kan hente han i august, og kan nesten ikke vente....

I dag er det feiring av min  niese som har blitt 20 år.


Kos dere.
klem C

1 kommentar:

  1. Har en Mops selv, de er fantastiske så det er bare å se frem til tiden med den :D

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥