søndag 15. januar 2012

Søndagsmodus...


Søndag er min favoritt dag i uken. Man har på en måte hele dagen fore seg når man står opp( Såfremt dagen ikke har en plan...)

I dag blir det litt rydding og vasking i heimen...

Puten over er fra Lexington. Den fikk jeg til jul av mamma :)



Her er mitt favorittskap.

Et finn-funn og står i stuen...

I det nye huset tenker jeg det blir er klesskap på et av soverommene!


Skal prøve å få vist dere hustegningene, men de er i adobe fil- Noen som vet hvordan jeg får lastet de opp på bloggen?


Ha en god søndag,her skal jeg prøve meg på glutenfritt brød i dag!

KLem

-C-

2 kommentarer:

  1. Søndag er deilig, enig! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så fin pute med **! Ja, søndager er fine, så ha en fin søndag ;) -Klem Kjersti-

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥