søndag 10. juli 2011

Sommerferie......

Hei!
Nå var det lenge siden forrige innlegg...
I mellomtiden har jeg kjøpt ny pc, og tenkte at nå skulle endelig bloggingen komme i gang igjen. Samme dag, litt senere på kvelden gikk kameraet i stykker...
Skulle låne min søsters speilrefleks en periode, men vi finner ikke laderen...
MEN: Denne kitchen aiden skal jeg ha, men lurer på hvor man får kjøpt den til en rimelig og grei pris på nettet, noen som vet? Har funnet den ned i 4000kr.
Ellers har jeg endel nytt å vise dere- og fortelle dere... vent i spenning :) :)
Ha en fin sommerdag, her bøtter regnet ned..
Klem klem

3 kommentarer:

  1. Hvor har du funnet den til 4000?? :-) Tror ikke den blir så mye billigere enn det! :-)

    SvarSlett
  2. Hei,
    Jeg har kjøpt denne drømmen av en maskin til den nette sum av 2990.-
    på nettet: NET on NET.(bare søk da jeg ikke har adressen foran meg). Bestilte den en mandag og onsdag var den på posten. Dette er 1 år siden og herligheten er hvit. LYKKE TIL
    Velkommen innom til meg:-)

    SvarSlett
  3. Hei,

    Både MPX og Datakjeden har hatt til under 3000. Det varierer litt når de har dette tilbudet. Kjøpte i fjor hos MPX til 2800 (bortimot halv pris) - hentet ut hos Jernia.

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥