mandag 25. april 2011

Påsken og interiørnytt...



Påskeferien min begynte med en helg til Skagen i Danmark.

Det var en tur med mine kollegaer i barnehagen ♥ og som vi koste oss...

God mat, godt drikke og god stemning!


Dette bildet er fra da vi på søndagen gikk til Grenen, der hvor to hav møtes....

Kattegat og skagerak?? En fin tur var det, og litt drived skatter fant jeg!


Jeg har laget meg et nytt bord! Jeg er ikke helt fornøyd, så blir nok til at jeg skrur på en palle til... Jeg syns hvertfall det ble for lavt til mine ektorper....

Kjøpte nytt vatteppe og puter i Danmark. På Bilka faktisk... Der kan man finne veldig BILLIGE skatter:) Forelska meg helt....


Ellers har påsken min vært super! Fått vært sammen med familie og venner. slappet av, gjort mye jeg ikke har fått gjort og jobbet en dag hos To fruer :)


Ha ei god uke, her er det planleggingsdag med barnehagen i morgen.


Klem C

2 kommentarer:

  1. Heija!
    Ble fint med pallebordet, da! Må kanskje prøve det ut i kjellerstua en gang når den blir ryddet. Må bare prøve å selge unna div møbler og babyutstyr osv først, så det kan ta sin tid...;)
    Jeg vet bare om det på Lund, trodde først det var helga som var, og ble 'litt' skuffet da jeg skjønte at det var nå til lørdag, for da skal vi i konfirmasjon på østlandet...
    Men skal gi deg et pip dersom jeg hører noe:) Klem B:)

    SvarSlett
  2. Fint ble bordet i alle fall, men sikkert enda mere praktisk med litt høyere! :)

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥