søndag 12. september 2010

Tilbake... Igjen!

Da var jeg tilbake igjen... Det går så lang tid mellom hvert innlegg nå, at jeg vurderer å legge ned hele bloggen... Får se hvordan det går frem mot jul... :)
Her er litt bilder fra litt kveldskos i heimen i kveld...

Fant en kurvstol nettet til salg. 250kr for en. Min arbeidskollega ville ha en, så vi fikk hver vår stol.. Himla greit!!!
Her er bilde fra Blommingville sin stand på interiørmessa i Lillestrøm.
Dette bordet forelska jeg meg helt i, så mulig jeg kjøper dette etterhvert..
Blommingville varer fåes hos To fruer i Lillesand....



Her er standen til Green gate, eller rettere sagt utenfor. det var jo nesten sånn at jeg bare ville sette meg på den stolen med en kopp kaffe... Gudd så koselig!!!


Og her fra standen til Bastion collection. Se så flott!!!
Ellers må jeg bare beklage trege innlegg... Har kjøpt litt maling nå, så håper å få malt litt løpet av uken. Badet trenger litt ny maling... :)
ha en god uke, her har jeg min niese Anna på 4 år på overnatting.
Klem C

2 kommentarer:

  1. så koseli du har det- kjenner det er altfor lenge siden vi har slengt i sofaen din med te og sladder:) savner deg fina...tror du må komme til meg med noen interiør -tips snart:)

    fortsatt gla i deg milla:)
    klem fra sissel:)

    SvarSlett
  2. Er så koselig med livstegn fra deg! Gleder meg hver gang jeg ser du har en oppdatering på bloggen.
    Klem

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥