tirsdag 22. juni 2010

Hurra for meg

Hadde familieswelskap her på søndag.
Jeg hadde laget noe som vi kaller sommersuppe, og hadde hele familien på middag og kaffe/kaker.
Jeg dekket på med engangs. Av den grunn at det er veldig lettvindt, og at jeg ikke har tallerker og bestikk til alle....
Det er det rosa hjørnet i år. Putene ønsket jeg meg av mamma, så er superfornøyd med de.


Her står putene på skapet i gangen. Med en kurv fra KID. Elsker de kurvene ♥
Var bare litt nytt fra meg.
Håper dere alle har det bra... Og i dag er jeg faktisk 29 år!
-Og jeg ELSKER bursdager..
ha en god uke, klem Camilla



8 kommentarer:

  1. Grattis så mye med dagen!!
    Så sommerlig og flott verandakrok du har!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  2. Hurra for deg! Fiiine puter!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen, kos deg masse:-)
    Jeg blir ikke eldre enn 29,har feiret 29 års dagen noen ganger nå,hi hi, fin alder:-)
    Ha en fin dag:-)
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med dagen! Kos deg masse:)
    Nydelig den rosa utekroken din...

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Du har det så utrolig fint!
    Håper jeg får komme på besøk i sommer:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Veldig greit med engangs;-)
    Fint bord, og fine bilder:-) Hagemøblene er forresten veldig innbydende. Kjempefint:-) Er så glad i rosa selv.
    Håper du hadde en fin bursdagsfeiring. Til neste år er du jubilant:-)
    Klem C

    SvarSlett
  7. Du har det bare så koselig!:)
    Fint med ny farge på bloggen foressten og gratulerer igjen, selvom jeg skreiv det i forrige innlegg, hehe!:)
    klem

    SvarSlett
  8. Kjempeflott !!!
    Og så lekkert med det hvite gulvet i gangen :)

    Klem,Kari

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥