mandag 22. mars 2010

Nymalt benkeplate!


Hadde lovet dere bilder av nymalt benkeplate.
Ikke så store greier. For i utgangspunktet er dette bare en hobbyplate, som skulle være midlertidig. Nå har den vært der i fire!! år. Men den funker som bare det...
Slik ble den da det ble malt. Syns det ble så helhetlig og fint, at jeg ikke skjønner at jeg ikke har gjort det før..
Se bort fra manglede lister og skapdører som ikke er lukket. (For det går ikke!)
Hipp hurra for gammel innredning?!!
Været her i sør var nydelig i går. Mamma og min søster kom innom på kaffe, så jeg pyntet litt! Ellers har helgen gått til feiring av storesøster, barnepass, og vinkveld hos god venninne:)
Ha en deilig mandag, nå er jeg klar for å hive meg på sykkelen til jobb.
Klem C



5 kommentarer:

  1. Så fint det ble meg hvit benkplate. Blir stadig overrasket over hvor lite som egentlig skal til for en totalforandring. ;-) Koselig hjem du har! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Å så utrolig koselig du har det!! :)

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint, jeg har også tenkt det samme, men her hjelper det ikke bare med benkeplanten:-(

    SvarSlett
  4. Hei....koselig blogg du har. Hit kommer jeg gjerne på besøk igjen;o) Klem fra Maliva

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥