onsdag 7. oktober 2009

Hvitt, hvitt, hvitt.....


Her har jeg malt krakken min på kjøkkenet. Som de fleste sikkert ser, er dette en sånn liten trapp fra IKEA. Malte den hvit og klistra på denne sjablongen. Koselig det. Og jeg ble fornøyd.
Her er trancher bordet mitt også malt.. Har egentlig naturfarget kurver i. Men skal kjøpe nye på Åhlens.. Så det blir bra. Derfor ser det litt uferdig ut nå..
Var i Stavanger i helgen. (For første gang) Og jeg må bare innrømme at jeg forelska meg helt i byen... De trange gatene, fargerike husene i denne gaten, utrolig mange koselige butikker, kafeer, og hyggelige mennesker! Her skal jeg tilbake om ikke lenge... Hadde ikke verdens beste tid heller, men det får jeg ta neste gang!!!
Så dere fra Stavanger; Vær stolte av byen deres!
Sorry trege oppdateringer, er tilbake igjen nå...
Ha en fin kveld videre, klem C





2 kommentarer:

  1. Jeg synes også Stavanger er skikkelig koselig. Jeg og en kollega var på gjennomreise der for et par uker siden (tok tog og buss), og da vi var på vei hjem, kunne vi bare ikke skjønne hvorfor vi ikke hadde lagt inn et stopp der på noen timer før vi dro hjem igjen. Nå hadde vi jo ikke sjekket togtider eller sett om det egentlig gikk an, men det hadde vært kjempekos. Fin lørdagstur også, shopping i Stavanger og vin på toget hjem;)
    Flotte hvitmalte møbler forresten, passer jo perfekt inn med resten!;)
    Klem B:)

    SvarSlett
  2. Utrolig så koselig og personlig en krakk fra ikea kan bli! :)

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥