onsdag 29. april 2009

Nydelig vårdag..


Min niese på 2,9 plukket fine blomster til meg i dag. Hun ble veldig fornøyd. Og hun syns det er koselig å gi bort.
Et lite barnesitat fra henne i dag; "Takk for passet", dette sa hun da hun skulle hjem, etter at vi hadde passet på henne litt i dag... Jeg må snu meg litt for å le noen ganger, er jo bare fantastisk hvor mye de kan si.
Hos min søster i dag. Hun fikk dette blomsteropphenget i bursdagsgave av ei venninne, og krydderurter av meg. SYns det var så koselig måte å henge de opp på. Og så var opphengert så skjønt... :)
Putene fint på plass. Er bare såå glad i puter. Og liker veldig godt den med blomstene. Som sagt tidligere, så er den blomstrete utrolig nok fra Spar kjøp..






Fikk gardiner av mamma i dag. Er noen hun har hatt hengene i stua, men hun har fått nye. Har lenge ønsket meg gardiner, og syns det ble så koselig. Da er liftgardinene tatt ned, deilig med noe nytt:)
Ellers skinner sola her på sørlandet, i morgen er det lang dag på skolen!
ha en fin kveld alle sammen.
Klem -C-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥