søndag 5. april 2009

En deilig søndag, med ny skatt!!


Spiste god fiskemiddag hos mamma i dag. Vi dro til meg etterpå (10 min. gange)
for å kose oss med kaffe og kake. sånn er det når man jobber på bakeri:)
- Ikke alltid like positivt. Men sjeldent det er med kaker hjem!
Men, godt er det!
Og var så gosdt i sola da visatt ute, at jeg bare satt i singlett klokka halv syv i kveld..



Fikk mine to skjønne nieser på 5 og snart 3 år på overnatting.
Her er vi på sykkeltur, begge med støttehjul på sykkelen.
Senere koste vi oss med å male, bade i balje, og ny rosa neglelakk på tåsefisan:)


Fant, for lenge siden noe sølv på hytta-som jeg fikk. har pusset to av tingene i dag, og denne lille skåla får stå å pryde stebordet. Fant aldri noe sølvmerke på denne, så er sikkert fattigmannsølv( hvis det kalles det)

I morgen er det Fretex. Blir spennende å se om det er kommet inn noe nytt:)

Ha en god søndagskveld.

Klem -C-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥