søndag 29. mars 2009

Tilbake fra en fantastisk tur...

Her er et bilde fra Miro` museet.
Liker denne kunstneren, men syns mange av hans arbeider kan virke litt "sånn som alle får til ".
Men utrolig mange kule bilder han har også, med farger som fenger.

Vi var også på stranden. Der lagde vi naturkunst.. Utrolig moro. Vannet var kaldt, selv om jeg vassa litt. Men utrolig deilig å gå barbeint i sanda... God følelse i mars måned:)

Her er jeg i Gaudi sin park. Mye av j\hans teknikker og arbeidsmåter er dette med mosaikk. så denne benken jeg sitter på er kjempelang, og er forskjellig hele veien...
Utrolig deilig sol, fantastisk!!



Og Starbucks var godt besøkt. Frappochino var fantastisk. med karamell, nydelig. så løp og kjøp når dere er der...
Ellers var det endel shopping, som endel klær fra Zara, og andre litt miundre kjente steder. Var også innom Zara home, men det jeg hadde lyst på, kunne jeg ikke ta med meg hjem i kofferten..
Så, hvis noen tenker på å ta seg en tur til Barcelona, kan jeg anbefale det på det sterkeste!!
Kommer tilbake i løpet av uken, med litt nytt interiør:)
Sola skinner i Kristiansand i dag. Ha en fin søndag alle sammen:)
Klem








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥