søndag 15. mars 2009

Deilig søndag.





En deilig søndag, startet i dag med å bake brød. Utrolig god oppskrift, som gjør at du får raskt godt hjemmelaget brød.


Deilig frokost/lunsj ble det. Med te, og vann med appelsiner i .

( burde prøves, fantastisk godt)


Gikk tur med min niese, og hennes hund Diana. Deilig tur i vårslig vær. Heldigvis ikke mye snø igjen her på sørlandet...

Det er så flott her jeg bor. Kan bare gå å kikke og ta masse bilder. Er sånn en ro over stedet. Selv om det er på landet. Men jeg stortrives...
lagde hjemmelaget grønnsakssuppe. Så hadde store deler av familien min på middag.

Alltid så koselig det! og så godt det er.... :)



Fikk litt hjelp av min svoger i dag. Så de nye lampene mine fra Åhlens, kom på sin rette plass. Ble super fornøyd. Han hjalp meg også med litt annet eletrisk ( er ikke så god på det.. ) he he.

Ha en fin søndag videre, og en god uke.

For min del er det siste praksis uke i min utdannelse. Så det skal bli litt deilig!

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en fin og rolig søndag! Ha en fin uke videre :)

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥