søndag 1. februar 2009

Helg....

Nye tulipaner som jeg kjøpte i går.


Kjøpte også to poteroser til å ha i vinduene. visste ikke helt om jeg syns det ble så fint.
men nå står de nå der og blomstrer. bedre enn ingenting.


Slik ser det ut litt på kjøkkenet mitt. Da jeg flyttet inn for snart tre år siden. Reiv jeg ned alt av overskap på hele kjøkkenet. Og den er jo ikke litt fin en gang.. Men får overleve med den! det som er helt sikkert, er at jeg virkelig ønsker meg et nytt kjøkken. Med mye større skap plass....
Ha en fin søndag videre. Nå er Leah og jeg klare for skogstur med grilling... nam nam
Klem -C-

3 kommentarer:

  1. Hei:)
    For en flott blogg du har!!
    Synes du har et nydelig og stil rent hjem;)
    Likte så godt stua di.

    Ha ei super uke:)

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for koselig hilsen hos meg! Jeg er sååå glad i tulipaner selv - tror kanskje det er en av yndlingsblomstene mine! må alltid ha en bukett dersom de har dem inne når jeg er på ikea - og der er jeg i grunn ganske ofte :-)

    Ha en fin uke! Klemmer

    SvarSlett
  3. Så mange flotte bilder du har på bloggen din :) Tulipaner er så flotte! :) Ha ei kjempeflott veke! Godklem

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥