mandag 15. desember 2008

Snart juleferie:)






Juleforberedelsene er godt i gang i mitt hus, og jeg elsker det.





Så har invitert mine nærmeste og beste venner fra skolen. Så vi skal kose oss med ribbe, medisterkaker pølser, og riskrem til dessert...mmmm, det skal bli godt! En koselig avslutning på dette semesteret. Og alle reiser hjem til sine hjemsteder...




Ellers er noen julegave innkjøp gjort mellom slagene av juleavslutning med kalssen, eksamener, jobbing, venner og familie, så det var deilig. Og er så fornøyd med gavene selv.. og det er det beste:)


Jeg elsker alt av rødrutete og rødt nå i julen...!

Ellers har jeg fremdeles ikke kamera, så bildene i dag blir litt forskjellig, noen mine og noen lånt.


Teller ned dagene til juleferie... 2 dager igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥