fredag 26. desember 2008

Julen hos camilla:)

Julen er i gang her hos meg. Selveste julaften ble feiret hos min kjære mamma med to av mine søstre med barn og mann. Koselig:) Jeg for min del elsker julen, elsker å kose meg i førjulstiden, med å pynte og dille.. Og bare det å ha fri i disse to dagene, sove så lenge jeg vil, være sammen med familien min, og gode middager:)
jeg fikk bare flotte julegaver, er så glad for alt jeg får. mine venner og familie kjenner meg godt. Av min mamma fikk jeg digitalt kamera med veske. gudd som jeg ble glad. det trengte jeg virkelig. Så dagens bilder er endelig med mitt eget kamera!
Ellers fikk jeg endel fra Green gate, i grønt selvsagt... jeg er et veldig grønt menneske, elsker alt med grønt.. selv om jeg kan bli litt lei til tider. hvertfall etter min grønmalte vegg for et år siden, så etter nyttår forsvinner den:)







Her er mitt juletre i år. Liker det litt sånn "heimslig" i stilen. Med hjerter, nissejenter litt bast figurer, og noen få røde kuler. Duken under har jeg bare klippet ut av rødrutete stoff. Er ikke sydd engang... så tregt går det her noen ganger!!


Huset mitt, tatt i dag 26.12.2008! Tok det da jeg skulle ut å gå tur... fyrer i peisen og stjernene skinner.. er så glad i huset, selv om det er uvirkelig kaldt til tider...brrr!



Stua mi nå i juletider, duken er kjøpt på fretex for 30 kroner. Litt stor, men den andre juleduken er på vask.. he he. Er begrenset med juleduker i dette huset. ( selv om to juleduker som er laget av min farmor, enda ligger brettet som hun brettet de.) Får meg liksom ikke helt til å bruke den broderte og hekla duken.. de er jo fantastiske, men føler ikke tiden er inne enda..:)



Utgangsdøren hos meg.. ser det har vært endel inngangspartier vist rundt på bloggene deres.. mye flott! men dette er det jeg kan komme med... Tenkte bygge en liten trapp til våren:)
Ha en fin romjul videre, i morgen kaller jobben på meg i endel timer...
en greit det:)


1 kommentar:

  1. Så koselig hus du har, skjønner jeg godt du er glad i! Inngangspartiet var også kjempefint synes jeg:)
    Ha en fortsatt fin juletid!

    SvarSlett

Takk for din koselige kommentar♥