mandag 13. oktober 2008

Fantastisk helg i Oslo, og litt kveldskos.

Oslo helg:)



har vært i oslo i helgen. På besøk til venner, innom gamlejobben på 10 års jubileum. og selvfølgelig en liten tur på IKEA:)



Jeg tok bussen frem og tilbake, og da må man begrense seg på kjøpene. Så var fornuftig å handla håndklær og lys.. alltid deilig:)


Men er jo ikke lett å begrense seg på det stedet... hadde både lyst på gulvtepper i fleng, og lamper og lampeskjermer... gudd, er litt vanskelig å styre seg ja...


Ellers var en visitt innom operaen planlagt denne gangen. for å ta litt bilder, å se hvordan det ser ut der. Veldig flott altså.. synn ikke jeg bor i Oslo lengre... hadde ofte blitt turer dit da ja:)



Ellers er det alltid godt å komme hjem igjen, selv om jeg kjenner godt på Oslo-følelsen igjen når jeg er der.... er så fantastisk by. Digger Oslo. Men samtidig er jeg veldig glad i hjembyen min Kristiansand:)






Litt kveldskos her i heimen, ha en god uke:)


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥