torsdag 8. mai 2008

lesing og soling...



Joda.. plutselig var det jo 8 mai. Frigjøringsdagen og alt mulig. ikke det at jeg visste det. Men kom på det da jeg tok bussen hjem i ettermiddag. tanken streifet meg med at det hadde vært begravelse slik at hele bygda kjente dette mennesket utenom meg! men jeg kom plutselig på at det var frigjøringsdagen - og dermed flaggdag!!

Joda, dagene går til lesing og soling. Jada går faktisk ann å sole seg og lese samtidig. Det er veldig imponerende.. og ikke bare det.. en er sosial også.. Dette studentlivet er ikke så værst på våren likevel;)

joda, resultatet er en meget rød kropp, og litt mer kunnskap. og dessuten koser jeg meg med kjente og kjære mens vi leser. 3 fluer i en smekk...

Ellers er det en begynnende sydentur i vente.. en hopp-på-tur som muligens blir til Bulgaria for 1495 kr. meget billig spør du meg. så da drar vi rett etter siste examen:)

Bilder er i vente, blitt litt styr med kamera og pc i det siste.. men kommmer kommer.

kommer innom igjen.. med bilder:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥