lørdag 17. mai 2008

17- mai feiring.




Hipp hipp hurra, og gratulerer med dagen alle sammen:)




Det er moro med 17 mai. Kle seg opp i bunaden og tro det eller ei. men jeg føler meg så fin i et så flott plagg. Og jeg er så stolt eier av en Aust-agder bunad. Veldig fin:)

Joda, været startet veldig bra, men da plutselig himmelen åpnet seg, var det ikke akkuratt like moro lengre... Bunadskjorta og forkle var helt kliss gjennom blaut. Ikke bra!


Ellers har det blitt grillings hos min søster med hele familien, kjempekoselig:)




Ellers går dagene til lesing, eller forsøk på lesing. Jobber litt mer enn jeg pleier, siden den Bulgaria turen plutselig ble booka, sånn med øla i hånden forrige lørdag..




Ha en fin mai videre:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din koselige kommentar♥